pribeh znacky A.M.PLUS

Z malej dielne na známeho predajcu značiek Citroën, Hyundai a Peugeot

Mnoho firiem vzniklo v obývačke, pivnici alebo garáži. Toto platí aj pre nás. Z malého autoservisu sme sa vypracovali až na známeho a oceňovaného dílera automobilov. Prečítajte si, ako sa nám to podarilo.

amplus fotozminulosti


Na začiatku bola garáž

V nej si pán Martin Remeník, zakladateľ firmy A. M. Plus, vybudoval malú autodielňu. Práce i zákazníkov pribúdalo, no priestory sa ukázali ako nedostatočné a nevyhovujúce z hľadiska kapacity. V roku 1993 prišiel čas posunúť sa ďalej – do väčších, moderných a priateľských priestorov, ktoré by slúžili nielen zamestnancom, ale aj klientom.

Rozhodli sme sa preto vybudovať nový autoservis a showroom v Košťanoch nad Turcom, na zelenej lúke, so špecializáciou na značku Peugeot. Postaviť si živobytie na niečom, čo nás baví a napĺňa, sa nám javilo ako dobrý nápad. No v tomto prípade sa chvíľu zdalo, že to nebude také jednoduché.

Nastali ťažké roky, ktoré sa niesli v znamení počiatočnej opatrnosti zo strany zákazníkov a nižších predajov nových vozidiel. Preto sme sa viac sústredili na servis a do našej ponuky sme zaradili aj značku Daewoo. Avšak tá už dnes v našom portfóliu nefiguruje, pretože automobilka po niekoľkých rokoch ukončila svoje pôsobenie na európskom trhu.

Napriek týmto problémom sme sa nevzdali a začali sme hľadať nové možnosti expanzie. Dnes sa venujeme poskytovaniu záručného a pozáručného servisu pre majiteľov automobilov značiek:

  • Peugeot (september 1993)
  • Citroën (2001)
  • Hyundai (2007)


Rozširovanie

Po spustení predaja automobilov značky Citroën sa nám v A. M. Plus automaticky zvýšil počet predaných vozidiel. To sa prejavilo aj na nedostatočných priestorových kapacitách. Preto sme museli uvažovať o ďalšom rozširovaní, či už išlo o priestory, alebo počet pracovníkov. Realizovať sme ho začali takmer okamžite po začlenení značky Citroën do našej ponuky.

  • V roku 2002 sme rozšírili servisné priestory o tri nové pracoviská.
  • V rokoch 2003 až 2005 sme zvýšili počet pracovníkov v servise aj administratíve.
  • V roku 2005 sme postavili úplne novú administratívnu budovu.
  • V roku 2006 sme výrazne rozšírili servisné a skladové priestory.

Avšak pred nami stáli aj ďalšie výzvy, ktoré sa nekončili iba rozširovaním. Vývoj nezadržateľne pokračoval a bolo potrebné zmodernizovať prevádzku, zabezpečiť nové technológie a zvýšiť úroveň služieb.

Preto sme v rámci rozširovania priestorov a zlepšovania kvality otvorili deväť nových servisných pracovísk. Investovali sme do technológie na diagnostiku podvozkov, spustili sme valcovú skúšobňu bŕzd, testovanie tlmičov a laserovú geometriu. A išli sme ďalej.

  • V roku 2007 sme vybudovali showroom v súvislosti so spustením predaja automobilov značky Hyundai.
  • V roku 2011 sme uviedli do prevádzky novú lakovňu.
  • V roku 2016 sme vykonali veľkú prestavbu priestorov a postavili nový showroom pre Peugeot.

Zdanlivý pokoj v nasledujúcich rokoch neznamenal stagnáciu. Firma fungovala a my sme sa pripravovali na ďalšie investície.

V roku 2021 sme vybudovali novú špecializovanú dielňu pre opravy karosérií vybavenú najmodernejšími prístrojmi a technológiami na bodové zváranie avyrovnávanie poškodených karosérií.

V roku 2022 sme otvorili nové pracovisko na kontrolu a nastavovanie geometrie kolies, ktoré disponuje špičkovým 3D zariadením.

servis amplus


Odkiaľ a kto sú naši klienti

Od založenia firmy až dodnes sme pracovali s plným nasadením. Neustále sme sa snažili poskytovať klientom najlepší servis a najväčšie pohodlie. Prinášali sme nové nápady, autá a zlepšovali kvalitu našich služieb. Zákazníci tento prístup oceňujú a radi sa k nám vracajú.      

Naši klienti pochádzajú z blízkeho aj vzdialenejšieho okolia. Ľudia z Martina, Prievidze, Žiliny, ale aj z Oravy a Liptova si u nás kupujú a servisujú svoje vozidlá. Všetci si zakladajú na kvalite.

V prípade kúpy nového auta vedia, že u nás nájdu najlepších odborníkov, ktorí im pomôžu s výberom. Dokážeme poradiť a poskytnúť presné informácie. Vysvetlíme nové technológie, ktoré sa nachádzajú v automobiloch. Predstavíme novinky a porovnáme rôzne typy a modely.

Čo sa týka servisu, naši zákazníci vedia, že sa na nás môžu spoľahnúť. Disponujeme najnovšími a najmodernejšími technológiami. Zamestnávame kvalifikovaných pracovníkov, ktorí sú skutočnými majstrami vo svojom odbore. Používame originálne diely, čím vám garantujeme kvalitu vykonaných opráv po všetkých stránkach.

Zaujímavé fakty a naše ocenenia

Najväčšou poctou pre nás a našu prácuje skutočnosť, že sa k nám klienti vracajú.Je to pre nás obrovská motivácia do budúcnosti. Veľmi si však ceníme aj uznania, ktoré dostávame na medzinárodnej úrovni. V roku 2010 sme získali prestížne ocenenie Citroën La Passion Du Client, ktoré je udelené na celoeurópskej úrovni.

V rokoch 2012 a 2013 sme prevzali od centrály Hyundai Motor Europe ocenenie CS Excellence Award vo Frankfurte nad Mohanom. A v roku 2020 sme opäť získali ocenenie za najlepšieho dílera značky Citroën na Slovensku.


Sme tu pre vás

Pred nami sú ďalšie výzvy a úlohy. Časy sa menia, ale naša vízia zostáva nezmenená. Stále máme záujem prinášať kvalitu a odbornosť v oblasti predaja automobilov aj pri poskytovaní servisných prác. Chceme vám, našim zákazníkom, ponúkať produkty a služby, ktoré vás presvedčia, že všetko, čo robíme, robíme pre vás.

Zmena otváracích hodín 31.7. - 5.8.

Po - pia 7:30 - 16:00
sobota zatvorené

Servis bude v dňoch 31.7. – 5.8. zatvorený, pre súrne prípady je k dispozícií služba servisu v rámci otváracích hodín.